FAQ

Často kladené otázky

01.

Ak sa nebudem môcť dostaviť na rezervovaný pobyt, prepadne moja rezervácia?

Naše ubytovanie ponúka len možnosť storna bez vrátenia peňazí. Ak sa však na pobyt nemôžete z akéhokoľvek dôvodu dostaviť, Váš pobyt môžete posunúť členom rodiny či priateľom, ktorí ho môžu absolvovať za Vás (potrebné informovať nás o zmene). V prípade, že aktuálne nariadenia spojené s COVID-19 budú obmedzovať ubytovanie alebo pohyb osôb medzi okresmi, ponúkame možnosť zmeny termínu pobytu.

03.

Môžem sa ubytovať skôr ako pred 15tou hodinou?

Bohužiaľ skorší check-in Vám zabezpečiť nedokážeme, nakoľko v dobe medzi 10-15 hodinou sa apartmány upratujú a pripravujú pre Vás. Aby sme Vám zabezpečili najkvalitnejšie služby, potrebujeme na to dostatok času.

05.

Môžeme sa vo Vašich apartmánoch ubytovať aj so psíkom?

Nie, naše apartmány neponúkajú možnosť ubytovania s domácimi zvieratkami. Neubytujeme ani malé rasy psíkov či iné domáce zvieratká. Túto informáciu nájdete aj pri každom apartmáne v pravidlách.

07.

Ponúka Vaše ubytovanie stravovanie? Polpenziu či plnú penziu?

Nie, každý z našich apartmánov je zariadený plne vybavenou kuchyňou a stravovanie nezabezpečujeme. V našich apartmánoch však nájdete tabuľu s odporúčaným podnikmi v okolí. Niektoré z nich robia aj donášky.

09.

Je v apartmáne k dispozícii detská postieľka/stolička?

Vybavenie každého apartmánu nájdete prehľadne spísané pri konkrétnom apartmáne tu na našej webovej stránke. Detskou cestovnou postieľkou a jedálenskou stoličkou sú vybavené 3 zo 4 našich apartmánov.

02.

Kde presne sa nachádzajú Vaše apartmány?

Mapku s presnou lokalizáciou každého z apartmánov nájdete keď si konkrétny apartmán rozkliknete priamo tu na našej stránke. Dva apartmány (Hory a Háje) sa nachádzajú v centre Starého Smokovca v bývalom dome služieb a ďalšie dva apartmány (Lesy a Lúky) sa nachádzajú na okraji Horného Smokovca pri riaditeľstve Horskej záchrannej služby.

04.

Je možné uplatniť si na pobyt rekreačný poukaz?

Áno. Ku každému pobytu je vystavená riadna faktúra. Aby bola vhodná na účely preplatenia rekreačného poukazu u zamestnávateľa, je potrebné vyplniť aj dotazník, ktorý obdržíte spolu s inštrukciami k Vášmu pobytu.

06.

Sú Vaše apartmány vybavené internetom/TV?

Áno, všetky naše apartmány sú vybavené vysokorýchlostným internetom a káblovou alebo satelitnou TV.

08.

Ako funguje „samoobslužný proces ubytovania – SMARTLOCK“?

Všetko o procese check-inu sa dozviete pár dní pred Vašim príchodom, keď obdržíte mail s inštrukciami.

10.

Dostanem zľavu keď prídem na dlhší pobyt?

Áno, ceny našich apartmánov sú nastavené tak, aby s dlhším pobytom, bola cena pre hosťa zaujímavejšia. Cenové hladiny sú rozdelené na 1 noc, 2-3noci, 4-6nocí a 7 a viac nocí.